HALLOOOO.... tgk blog aku yek? hhehhehe......

HALLOOOO.... tgk blog aku yek? hhehhehe......

Monday, April 13, 2009

FUTSAL TM SELANGOR



Bertempat d spot planet seksyen brapa ntah, ada tournament putsal antara anak syarikat telekom...seluruh slangor je.. MMU anto brapa team ntah.. aku main team taqis fc.. naib johan beb..jgn tegur....hehhehhe... filem baru kat wayang... hhahahha..
Kali ni hadiah naib johan mmg gempak la.. tak la mcm main kat mlaka aritu.... hehhehe... mcm biasa tatap la bebrapa gambo taqis fc nih... best ke tak... lu pk la sendri... huhuhuhuhu

gambar ni la masuk metro ahad...hehhehehehhe

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)